//
you're reading...
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Κακιά πραγματικότητα…

parapluies_de_cherbourg

Κακιά, πολύ κακιά πραγματικότητα.
Πάντα μου στερείς το προνόμιο να πλάθω όπως εγώ θέλω τη ζωή μου.
Πάντα μου ψαλιδίζεις τα φτερά μου κι ας μην έχουν ακόμα φυτρώσει.
Πάντα κουρνιάζεις πάνω στο σβέρκο μου και με φορτώνεις με αυχενικά σύνδρομα ενοχής.
Πάντα μου κάνεις έξωση από κάθε χωράφι που έχουν οργώσει οι φιλοδοξίες μου.
Πάντα κοιτάζεις με λοξό βλέμμα τις μεγάλες προσδοκίες μου.
Πάντα με προσβάλλεις όποτε ξεχνάω να δείξω με την ομπρέλα μου τη συννεφιά.
Πάντα μου στέλνεις μια προκλητική λιακάδα να θαμπώσει τα μάτια των εκδρομών που ματαιώθηκαν λόγω κακοκαιρίας.
Πάντα μου θυμίζεις το εφήμερο των σχεδίων μου.
Πάντα ξερνάς χυμένο καφέ στο γκαζάκι που για λίγο παραμέλησα.
Πάντα μου πασπαλίζεις με μπαγιάτικα και μουχλιασμένα «θα» τις παρελθούσες αποφάσεις μου.
Πάντα ξεχνάς να χαμογελάς τις ημέρες των γιορτών μου.
Πάντα ρίχνεις τη φρυγανιά μου με τη μούρη της μαρμελάδας στο χαλί.
Πάντα μου θυμίζεις ότι δεν πρέπει να ξεχνάω το χρέος μου.
Πάντα κάνεις να λείπει από το σπίτι αυτός―ή αυτή― που θα ήθελα να μου ανοίξει την πόρτα όποτε ξεχνάω τα κλειδιά μου.
Πάντα έχεις στον ίδιο δίσκο μια πιατέλα δυστυχίας για να τη σερβίρεις δίπλα σ’ ένα πιατάκι με χαμόγελα.
Πάντα κάνεις το παιδί που μεγαλώνει να νιώθει ότι δεν πρόλαβε όσα ήθελε.
Πάντα κάνεις τους μεγάλους να ξεχνούν το παιδί που κλαίει μέσα τους και τους κάνεις να νομίζουν ότι ακούνε μόνο το δικό τους κλάμα.

Κακιά, πολύ κακιά πραγματικότητα…
Άμα μεγαλώσω, θα κάνω ό,τι μπορώ για να με ερωτευτείς.
Να μάθεις κι εσύ τι σημαίνει να είσαι δέσμιος ενός άγονου αγώνα αγάπης.

Κωστής Α. Μακρής,

27 Φεβρουαρίου 2015
Αναθεώρηση: 18 Μαΐου 2017

 

Τα βιβλία μου «Ο Πιοζ Νάμε και οι πέντε γάτες»
και «Η Εβίτα που νίκησε τα Αποθαρρύνια»
κυκλοφορούν στα βιβλιοπωλεία από τις Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ
Κωστής Α. Μακρής

 

PiozName&EVITA cov 200X135mm 72pi BLOG KAM 18MAY17 LR

Συζήτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

ΑΡΧΕΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ